Wednesday, September 8, 2010

PERUTUSAN EIDULFITRI PESURUHJAYA PAS TERENGGANU


Bismillahirrahmanirrahim;

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Idulfitri kepada seluruh petugas-petugas parti, kepada semua ahli-ahli parti dan kepada semua orang-orang Islam, muslimin dan muslimat di seluruh negara.

Saya berdoa supaya Ramadan ini menjadikan saudara-saudara sekalian lebih baik dari Ramadan yang lepas. Dan saudara-saudara menyambut hari raya tahun ini dengan lebih baik, lebih berkat dan lebih ceria,

Insya’Allah. Dan dengan semangat Ramadan dan semangat raya baru ini menambahkan lagi semangat perjuangan yang telah sedia ada pada diri saudara-saudari.

Kepada yang belum menyertai PAS, diharapkan tidak lama lagi akan dapat bersama-sama dengan parti PAS untuk memperjuangkan Islam.

Kepada yang telah bersama-sama saya harap dia dapat mempergigihkan serta memperteguhkan imam, bersabar bersama dengan perjuangan Islam ini sehingga mereka mati syahid atau diberi kemenangan oleh Allah SWT

Dan saya doakan masa depan yang lebih baik kepada saudara-saudara sekalian sama ada keimanan, keceriaan hidup, kemudahan hidup dan lain-lain lagi. Semoga Allah Ta’ala memberi keberkatan kepada saudara-saudara sekalian dari apa yang telah diberi kepada saudara-saudari. Selamat Menyambut Hari Raya Idulfitri.

Ustaz Dato’ Harun Taib
Ketua Dewan Ulama' Merangkap Pesuruhjaya PAS Terengganu

0 comment:

Post a Comment